jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig

det här trodde jag väl aldrig att jag skulle säga, men jag måste konstatera att den här daniel adams-ray inte är så tokig trots allt. jag föredrar honom alla gånger framför oskar linnros i alla fall.

jag har en sådan där kväll när jag tänker för mycket. det är nog bara sådan jag är. jag saknar och tänker för mycket. funderar över om jag överhuvudtaget gör någon skillnad. funderar över om jag slagit mig blodig för ingenting, och om jag i så fall kommer att fortsätta med det tills jag stupar. och de här textraderna var plötsligt som ett hårt slag i magen.

jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks
för dig ska jag göra det tusen gånger om
jag har givit dig allt, jag har ingenting kvar
för dig ska jag göra det tusen gånger om

Postat av: Elena

Han är ju bra! :)

2011-01-25 @ 16:16:33
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Lissie

Föredrar också honom framför oskar linnros ;)



Tack så mkt. Jo, det kommer nog fler uppdateringar på bloggen. Och jag tycker absolut att du ska omvärdera ditt beslut, mer noveller! :)

2011-01-25 @ 23:14:24
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0