vackra människor

den här helgen har varit så fin att jag inte riktigt vet vart jag ska börja. men okej.

jag har äntligen fått träffa mina fina små systerdöttrar. de var helt ofattbara. så små, och samtidigt så enormt starka. för att inte tala om vackra. jag fick verkligen lägga band på mig själv för att inte tårarna skulle börja spruta där och då. de ligger fortfarande på minussidan med sisådär 9 veckor men ändå tyckte jag mig urskilja små personligheter hos dem. gissa om jag var en stolt moster?

när vi ändå var och snurrade runt i kungliga huvudstaden så passade vi på att äntligenäntligen få träffa finaste madeleine, hennes christoffer och deras underbara lilla frank, som är jämngammal med vide. småkillarna skulle prompt tävla i allt: arga leken, vem-kan-skrika-högst och vem-kan-äta-mest ungefär. men jag tror de var ganska nyfikna på varandra, åtminstone till en början. tiden gick alldeles för fort och när jag kom hem kände jag mig lycklig ända ner i tårna över att ha fått träffa så fantastiska människor. en virtuell vaniljbulle till dem!



och ja. till råga på allt kom jesper hem med burger king-mat ikväll. lyckan är total!

Postat av: Fifi

Åh, vad härligt!

Och du beskriver det så bra att jag känner lyckan ända hit!



Jag kommer säkert få äta upp att jag har lovordat graviditeten så här när jag är i vecka 39 eller så. Men det är egentligen skit samma, för även om jag skulle börja må piss från och med nu så har jag så positiva upplevelser av att vara gravid bakom mig och de är så starka!

2011-01-23 @ 18:41:58
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Johanna

Sv, ja du det har jag med funderat på! Fast tack och lov får jag bara hjälp-tänk-om-något-händer-Love ångest på kvällarna i brist på annat att göra. Skulle egentligen diska igår kväll men fastade framför datorn och då kommer dumma tankar efter att ha läst på jäkla familjeliv.se, hehe. Fast man kan ju se det så att det bevisar hur otroligt mycket man älskar sin liten, att det värsta som skulle hända var att leva ett liv utan den. :)

Hmm, för djupa tankar för en trött måndags morgon. Ha en bra dag!

2011-01-24 @ 09:05:28
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0