vad vill du säga när allting är sagt?



vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?
hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?
/melissa horn.

-

jag minns några små obetydliga ord som inte gick att tvätta bort.
antagligen för att de inte alls var obetydliga.
det var någonting om att alltid tycka om.
jag trodde aldrig då att vi skulle skiljas åt.

det stör mig så, att jag tillhör den klantiga sorten.
det stör mig att jag aldrig kan hålla tyst.
det stör mig att jag inte lyckades tvätta bort.
men framför allt stör det mig att du lyckades.

-

jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.
sorgligt nog.

-

som vanligt är jag alldeles för utlämnande.
och som vanligt är jag för dum för att bry mig.


Postat av: sanna

melissa är - wow!

2011-01-31 @ 17:13:31
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0