6 år, Earth Hour och älskade Haruki Murakami




Igår kunde vi konstatera att jag och Jesper inte bara stått ut med varandra, utan också fortfarande är kära i varandra efter sex år tillsammans. Det tyckte vi var en anledning så god som någon att fira.

Vide spenderade kvällen och natten tillsammans med en lycklig farmor medan jag och Jesper åt sushi, drack vin och umgicks i mörkret under Earth Hour. Sedan gick vi och lade oss ca 23. Hej Småbarnsföräldrar!




Massa sushi! Och ja, vi lyckades faktiskt äta upp allt.

-

Idag vaknade vi klockan 11, promenerade ner på stan och jag införskaffade nya inspirerande skrivblock, pennor och framför allt: De två första böckerna i Haruki Murakamis verk 1Q84. Jag är helt lyrisk. Kan inte förstå hur jag ska kunna vänta med att sätta tänderna i dem. Men jag måste faktiskt avsluta det jag påbörjat först. Måstemåste. Åh.



-

Nu kommer Vide alldeles strax hem och jag ska pussa honom fördärvad. Som jag har saknat honom. Älskade unge.


Postat av: Ida

åh vad mys :)

2011-03-27 @ 20:45:04
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Anja

Ooouuuiiii! DU KÖPTE DEM! =) Gud vad jag vill! Funderar ändå på att ge upp det här med pocket och köpa böckerna så snart som möjligt, jag kan knappt hålla mig.



Och det ser ut som om ni hade en perfekt kväll! Hade det här varit Facebook så hade jag klickat på "gilla"!

2011-03-28 @ 00:37:18
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: fifi

Åh, 6 år tillsammans, grattis till er!

Och tack för gratulationen! Vi har varit tillsammans i ungefär 5 år nu :)



Klänningen jag hade var gammal, det kändes inte som någon idé att köpa någon ny, så jag pimpade den så gott det gick.



kram

2011-03-28 @ 11:10:52
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Lissie

Grattis! Och jag vill också läsa de böckerna, fast jag har några på lager som väntar innan det.



Och jag gillade din kommentar om att "ta vara på lyckan". Jag håller med dig. Även om gör himla ont om/när det vänder...



Kram

2011-03-28 @ 18:23:37
URL: http://fairlynuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0