Elephant walk



Jag måste säga att jag gillar Vides nya sätt att förflytta sig.

Postat av: Ida

Förlåt.

Jag vet inte vad jag ska säga, du har så rätt. Vi är inte i plast. Jag tycker bara det är så svårt när jag är här och du är där. Jag tänker på er så jävla mycket hela tiden och vill ingenting hellre än att sitta i ert vardagsrum och prata bort hela natten.

2011-03-18 @ 23:07:04
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Ida

Roligt att du gillar idén :) om lösenordsgrejs fortfarande dyker upp så är det inte okej, lade till det inatt medan jag la in designen bara. Är det nåt annat som är konstigt?



Jag är väldigt sugen på att komma hem en stund snart, när det blir lite vårigt där hemma. Men annars är ni välkomna hit när som helst. Nej, vi ska inte låtsas som att det regnar. Vi gör så gott vi kan. Inga krav. Bara vänskap...

2011-03-19 @ 13:35:17
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0