Little darling, it's been a long cold lonely winter

Nejmen? Skådar jag en liten ljusning?



PLUSGRADER! Herreminje, vad svältfödd man blir efter 4 månader av långkallvinter.

-

När jag inte låter mig förledas av SMHI:s (let's face it) ganska opålitliga rapporter, så filar jag på en liten text och avverkar näsdukar på löpande band. Lilla Videung har börjat få ordentliga sovrutiner (duktiga lilla älskling) och det lämnar en hel del tid för nattlig kreativitet. Synd att jag är för trött och sjuk, annars skulle jag nog dra fram canvasdukar och penslar och förverkliga några nykläckta idéer med hjälp av födelsedagsfärgerna. Kanske blir det någon annan natt - kanske inte alls. Kanske borde jag prioritera sömnen för en gångs skull. Bra idé, Sandra!

Postat av: fifi

Varje kväll den här veckan har jag gått och lagt mig i tron att jag ska vakna av solsken följande morgon, men nej då. Suck, ja, våren kommer väl.



Det där med kungahus är så jävla förlegat, det är 2000-talet god dammit! Kungafamiljen gör ju ingen nytta ändå, och folk som säger att de representerar Sverige utomlands, är det verkligen den bilden de vill ge av Sverige?



Krya på dig!

2011-03-03 @ 08:45:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Anja

Oh no, så du har blivit sjuk på riktigt! Attans så trist. Se till att ta det lugnt nu ett tag, kolla på filmer och drick massvis med te. Och på tal om SMHI, testa med yr.no, mycket bättre och definitivt mer pålitligt.

2011-03-03 @ 11:51:10
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Den var väldigt smarrig faktiskt ;)



Jag röstar på kreativitet! Sova kan man göra i graven som mamma brukar säga :D

2011-03-03 @ 22:31:00
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0