Oh please please believe in this oath of allegiance

Med händerna på ratten och en sovande son i baksätet, med skogar och åkrar svischande förbi i 100 km/h på en ensam landsväg, med Avi Buffalo i högtalarna och med min älskade i passagerarsätet, kom det som en blixt från en klar himmel. Jag tänker mycket när jag kör bil, på gott och ont, och dagens köra-bil-insikter var både sköna och hjärtslitande. Jag gillar egentligen inte kryptiska formuleringar, men: jag är medveten om felen jag gör, och jag har alla intentioner att sluta göra redan svåra saker ännu svårare. No hard feelings och I will always be your soldier. Det är ett löfte. Allt för dig. Så kan vi sammanfatta det.

Norberg var i alla fall fint - god mat, fina människor, småstadsmarknad och nostalgikänslor - men förbannat kallt och jag höll på att förfrysa inifrån. Jag såg snöflingor! Det var nästan traumatiskt. Men en fin dag, allt som allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0