Kvällssol



Någon måste luras med mig idag. Inte är det väl måndag? Det känns ju söndag, långa vägar. Men måndag känns rätt okej ändå. Ikväll ska det bli En unge i minuten, chicken nuggets och, faktiskt, kvällssol. Finfint.

Under dagen har jag försökt förstå mig på det här med barnomsorg och kikat runt på hundratals olika förskolors hemsidor. Jag har vägt för-och nackdelar med Waldorfpedagogik (läskig sekt eller konstnärligt stimulerande? Jag kan då inte bestämma mig), Ur-och-Skur, jämställdhetsfrågor och föräldrakooperativ. Det sistnämnda känns faktiskt otroligt lockande. Det är en svår nöt att knäcka, men vi ska nog få ordning på den saken också. Tur att vi inte har bråttom.

Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Hehe ;)



Det är ju tur att jag bor i en liten håla där det bara finns ett dagis så man slipper välja på massa olika ;)

Det blir nog bra vilket ni än väljer. Bara det känns rätt för er :)

kram kram

2011-05-02 @ 20:11:14
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag älskar dig med. Jag hade en jättetrevlig kväll, tro inget annat. Ha det bäst och lycka till med att välja dagis. Puss och kram!

2011-05-02 @ 21:50:47
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0