We don't want to get in line


Det här hittade jag på ett armstöd till en bänk för ett par veckor sedan. Då skrattade jag. Idag kan jag knappt minnas vad det var som var roligt. Nej, bitterfittigheten har inte gått över och jag börjar verkligen känna att det är dags att rycka upp sig - men hur gör man? Hur rycker man upp sig när man knappt vet vad som är fel till att börja med?

Nej nu får det räcka. 

10 låtar att bli glad av (det är en collaborative spotifyplaylist, så fyll gärna på den med fler låtar att bli glad av HÄR!):
1. The Vaccines - Post Break-Up Sex
2. I'm from Barcelona - Get In Line
3. The Heartbreaks - I Didn't Think It Would Hurt To Think Of You
4. Håkan Hellström - En Vän Med En Bil
5. Pineforest Crunch - Cup Noodle Song
6. The Ark - The Most Radical Thing To Do
7. The Fratellis - Flathead
8. Parka - Hoxton Hair
9. Laakso - Aussie Girl
10. Speedmarket Avenue - Way Better Now

Åh. Det känns redan bättre.


Postat av: fifi

Jag tror faktsiskt att vi behöver ha såna där bitterfittiga dagar lite då och, bara de inte kommer för ofta.



Direkt efter att Niklas hade gått trodde jag inte att jag skulle klara av någonting alls, men det gör jag ju förstås och det har gått bra hittills, även om det är tomt och tråkigt utan 'Niklas.

2011-05-05 @ 20:33:12
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Hihi ja det är verkligen en häftig känsla. Vide verkar inte fatta det roliga än bara men jag och Håkan sitter och jublar haha :D

2011-05-05 @ 20:52:27
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Anja

Post Break-Up Sex är tamigtusan den roligaste låten på länge. Älskar texten!

2011-05-05 @ 21:59:54
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: Killmamman

jag la till lite amadou & mariam som alltid piggar upp (du får lägga in ditt veto om du inte tycker det passar :)

2011-05-06 @ 14:45:45
URL: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0