and if there is disease in you, i want to have that disease too

jag glömmer ganska ofta bort att the ark - in lust we trust kanske är världens bästa album. texterna, musiken, allt! perfektion. åh, det finns alldeles för många underbara album för att man ska kunna välja världens bästa egentligen. men om man ska försöka, så skulle den här skivan vara med i toppen. helt klart.

imorgon ska jag träffa ida och promenera och plugga. det blir fint. borde försöka ta mig ut på en joggingtur också. synd bara att jag inte känner mig tillräckligt självsäker än för att kunna springa omkring och svettas bland alla dessa fnittrande fjortisgäng som ska envisas med att gå ivägen hela tiden. det spelar ingen roll att mitt sunda förnuft säger att de antagligen inte alls fnittrar på min bekostnad, det är ändå så det känns. egocentrisk sandra? oh, hjälpe mig!

nu borde jag definitivt sova.


Postat av: Heléne

Vad jag verkligen inte förstår klassens grej med att svara på en bloggkommentators kommentar i bloggkommentatorns egna blogg. Jag blir jätteförvirrad! Så nu bryter jag mot mina principer och svarar i din blogg, i ett helt annat inlägg.



Svar: Jag är också bra på att göra bort mig. Skönt att man är bra på något, liksom.

2009-04-14 @ 23:37:21
URL: http://www.antinomi86.blogspot.com
Postat av: Annelie

Visst är låtarna fina! Jag var på något med Ola Salo på Mdh förra våren, tror jag det var. Och han sjöng för oss... Fast inte disease-låten, utan någon riktigt lång låt bl.a.(I just wanna, ngt. Härlig personlighet iaf. Nej, nu ska jag käka "nygräddade" baguetter. Kram

2009-04-15 @ 12:08:29
URL: http://annelieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0