come together

påsken närmar sig med stormsteg. imorgon direkt efter kursvalsinformationen ska jag sätta mig på ett tåg mot norrköping. det ska bli himla mysigt. jag ska promenera i industrilandskap och kanskekanske fota lite om jag känner mig motiverad. sen ska jag träffa kungsgårdsgänget på lördag. det är över ett år sedan vi träffades alla fyra. jag längtar!

 
norrköping när det är som finast.


det blir inga påskägg i år, främst på grund av att jesper ska jobba och att jag ska vara i norrköping på påskafton. men det löste vi helt sonika genom att köpa ett enda (lite större) påskägg idag som helt enkelt får stå framme härhemma. låter ju fullkomligt ologiskt nu när jag tänker efter, men jag är säker på att vi hade en vettig tanke med det, nånstans..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0