do you believe they'll catch you when you fall?

gårdagkvällen spenderades hos ida och jonathan med god mat, vin och allmänt mys. en dag kan ju knappast avslutas på ett bättre sätt, eller hur? 

och vad gäller hur en dag kan inledas, så kan den nästan inte det heller göras på ett bättre sätt än idag. solsken utanför fönstret och ett mail där det står att jag fick VG på hemtentan! grattis mig!

dessutom har jesper lovat hela veckan att jag ska få en jordgubbsmilkshake på mcdonalds idag.
så det finns ju ingen som helst anledning till sura miner idag heller, right?

det måste firas med en grym låt.
och det bästa med den här låten är inte texten, för en gångs skull, utan känslan.
(och det otroligt gulliga gitarrsolot på slutet)

enjoy!


Postat av: Annelie

Åh, grattis till ditt vg! du är duktig du. Jag lever nog länge på mitt också. men måste ta tag i kursboken nu... Hoppas du får en finfin söndag. Kram

2009-04-04 @ 22:31:28
URL: http://annelieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0