jag var ingen, du var aprilhimlen

sommar i april. det gillar vi!
har varit på stan och fyndat jeans som passade onaturligt bra. hittade också den första stieg larsson-boken på engelska, the girl with the dragon tattoo. present till värdfamiljen. sen åkte vi till gamla linköping och köpte polkagrisar. ska nog följa catharinas råd och ta med mig knäckebröd också.

nu sitter jag i mitt barndomshem och lyssnar på vinylskivor. allt från the who till countryklassiker, via pappas gamla band dancemän. nu senast en skiva med gun hill road. mysigt värre.

det här är antagligen det sista inlägget från sverige (åtminstone på ett par månader) men ska försöka hålla er uppdaterade så mycket som möjligt om vad som händer och sker på andra sidan nordsjön. (heter den så? jo det gör den väl va? annars får jag väl skämmas...)

jag lovar att det kommer att vara skitväder, bara för att jag åker ifrån svenska sommarvädret. så typiskt.


Postat av: Anonym

Najj då, vi har megagött väder! Är så varmt så att jag nästan fick solsting igår, så det så! (vet förståss inte hur det är där uppe. men i lööndon är det göttans!)

2009-04-26 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0