kom kampsång

jag kände att jag behövde en pepp-playlist idag. så vad gör man? jo, man snickrar ihop en såklart! you should never underestimate the power of rock&roll! fast det var inte bara rock&roll. det var lite allt möjligt som man blir glad och peppad av. det här till exempel:

 


men faktum är att det fungerade! jag blev jättepeppad och har både pluggat en hel del och dessutom tagit mig ut på en liten powerwalk/joggingtur. jag är långtifrån klar, men det känns ändå som att det blev en ovanligt produktiv dag. (för att vara söndag åtminstone.) imorgon ska bli ännu bättre!

nu blir det snart filip&fredrik! som jag har längtat! wiiie!

Postat av: Denise - aupair i England

Sv: Tackar så mycket! :D

Allt bra me dig annars? :)

2009-04-20 @ 22:15:18
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0