no one is completely faithful

är det bara jag som stör ihjäl mig på alla dessa präktiga och goda människor i alla filmer och serier? hur alla liksom går omkring med smutsiga tankar men som ändå, när tillfället att synda kommer, bangar ur för att samvetet sätter in? jag är så trött på att de ska vara så perfekta och göra rätt hela tiden. varför måla upp alla karaktärer som helgon, när en sån verklighet inte existerar? 


ally mcbeal kommer att bli min död, for sure. men herregud, hon och billy är ju meant to be, varför kan de inte bara kasta allt vad samvete heter åt sidan och bara hänge sig åt vad de faktiskt känner?

jag är inte beroende. bara lite. okej, serien har blivit lite av ett socker-substitut om jag ska vara ärlig. men är det inte sant? blir man inte arg när folk ger upp den riktiga kärleken på grund av att man inte vill såra någon annan?

oj. vilket nördigt inlägg.


Postat av: Behm

Haha visst men verkar inte som det heller hjälper så jag vet inte vad man kan göra :P

2009-04-02 @ 09:43:56
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0