på promenad i vår gamla hemstad

befinner mig i norrköping med lilla familjen såhär de sista dagarna innan det bär iväg till england. jag mår riktigt bra just idag. jesper bestämde sig i sista stund för att följa med, vilket jag känner mig glad och lättad över. det kommer att bli ett jobbigare farväl, men jag tror att helgen blir finare.

vi har grillat, tittat på fredagsunderhållning på tv, och haft det allmänt mysigt. imorgon ska jag försöka få lilla mor att skjutsa oss till gamla linköping och leta typiskt svenska presenter till värdfamiljen. förslag någon? jag funderar på polkagrisar, tror ni engelsmännen gillar sånt?


nervositeten börjar krypa sig in på bara skinnet, men just för tillfället är jag hoppfull.


Postat av: Catharina

oj, redan dags att åka?



jag har haft med mig knäckebröd till fransmän, mycket omtyckt. min första tyska utbytesfamilj fick en älgstek. de vart lite chockade. svenskt glas brukar vara populärt, typ costa boda, eller vad som helst med kungafamiljen på. fast, engelsmännen har ju en egen kungafamilj... min andra tyska utbytesfamilj fick en fotobok över sverige. det var mycket uppskattat!

2009-04-24 @ 23:40:45
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Anna i klassen

Hoppas du får en superbra vistelse i England! Vi ses igen i höst. :) Hoppas du uppdaterar bloggen ofta så man får följa dig!

2009-04-25 @ 10:25:40
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0