i've had the same jeans on for four days now

efter en riktigt dålig dag kan jag i alla fall konstatera att morgondagen inte kan bli värre. fast så ska man ju aldrig säga, för då ramlar väl himlen ner.

ibland är jag rädd att jag är för svår för att kunna behålla några vänner. anledningen? ptja, jag har fått höra från flera håll att jag är just svår, och det känns onekligen som ett kritiskt ögonblick när man bryter ihop i tårar efter att man helt öppet, inför sina vänner, får en panikattack i en cafékö. helt utan anledning, ska kanske tilläggas. är det då konstigt att folk tycker att jag är svår? knappast.

men såvida himlen inte ramlar ner imorgon, så ska jag ta revansch för den här konstiga dagen.
ska gå upp någorlunda tidigt och försöka pallra mig iväg till friskis&svettis. favoritledaren! weeih!
sen ska jag plugga som en idiot. det kommer kännas bra.

dagens pepplåt: the view - same jeans.
musik blir inte bättre än såhär. så känns det idag.



i take my hat off to the busker man
when he's drowned all his sorrows in singing songs
not everything has worked out to plan
but believe me he's smiling as long as he can


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0