when your heart breaks

hej du, colin ware!
jag är inte helt fientligt inställd till dig och din bok, tro det eller ej. jag kan till och med komma på mig själv med att tycka att du har en hel del intressanta poänger. men att spendera en hel dag med att hetsplugga in depth cues och andra trevligheter inför morgondagens tenta, det kan man faktiskt bli lite smått sinnessjuk av. jag inser såklart att detta inte var ditt påhitt eller din avsikt när du skrev boken. jag kan faktiskt, i små ögonblick av klarhet, inse att du inte bär någon skuld i det här överhuvudtaget. men när paniken sätter in och pluggdimman blir för tät, då är det ganska lätt att skylla allt på dig. och det vill jag härmed be om ursäkt för. för när jag återigen begraver näsan i din bok, så kommer jag att glömma att det inte är du som har hittat på hela högskolesystemet.

for that i am sorry.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0