dagen efter.

jag hoppas att ni har haft en lika fin och mysig jul som jag har haft.
hela familjen var samlad, maten var ovanligt god och jag fick till och med lite julklappar, trots att vi inte skulle köpa några såna i år. spikmatta, help!-filmen (deluxe-boxen), tage-tavla, strumpbyxor och benvärmare. bara fina saker. men finast av allt var nog ändå att vara tillsammans med allihopa utan att någon blev osams, utan att någon (jag) fick panik, och utan att jag en enda gång behövde känna minsta irritation över någonting. det var fint. kanske att jag börjar bli vuxen trots allt?

imorgon bär det av till västerås igen. det känns ganska sorgligt, i ärlighetens namn. jag vill fortsätta leva med min familj i en liten julbubbla då jag inte behöver tänka på tentaplugg eller layoutinlämningar.


tänk om man alltid kunde få precis som man ville.

 


Postat av: Emma

sv: nejmen oj tackar! Ja det behövs verkligen rensas och köpas in nytt ibland! låter som du har haft en bra jul i alla fall :D God Jul i efterskott! <3

2009-12-25 @ 23:46:20
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0