i don't believe in angels

jag måste säga att jag (pinsamt nog) faktiskt gillar kombinationen melody club / anna järvinen. jag vet att jag inte borde, men... melody club har faktiskt alltid varit lite av ett guilty pleasure för mig. jag blir så glad av dem. förlåååååt då!






Postat av: Elvira

Melody Club har jag lyssnat på till och från sedan högstadiet. Såg dem i somras på Peace & Love och tyckte att de var riktiga lyckopiller.

2009-12-13 @ 23:28:49
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag älskar melody club, verkligen, de är så otroligt mysiga. Men jag kan inte låta bli att hata denna låten, jag får helt panik när jag hör den, så himla dålig och det gör mig ledsen för jag ville verkligen tycka att den var bra.

Men nu kan jag istället vara glad över att du tycker den är bra för då slipper jag vara så himla ledsen. haha.



& tack för MMSet det var så himla fint! Jag hade dock inga pengar till att svara, men det var superfint och jag blev glad! Tack finaste du <3

2009-12-15 @ 06:22:40
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0