man måste vara fattig för att vara rik

hej&hå. jag har spagettiarmar.
idag drog jag och ida med varandra till friskis för ett boxpass. det var faktiskt väldigt roligt. men jag känner på mig att mina armar inte kommer att vara sådär superduperpigga imorgon.

en annan underbar sak: de ekonomiska problemen verkar ha ordnat upp sig, tro det eller ej. då kan det förhoppningsvis börja sparas till en eventuell londonresa någon gång under 2010. jag känner mig hoppfull!



Postat av: Elvira

Boxpass måste jag leta reda på när jag flyttar. Det är riktigt härligt att bli rejält utpumpad och ha träningsvärk i upp till en vecka.

2009-12-06 @ 13:10:38
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0