so you'll think of me like i think of you, like a substitute for something

david & the citizens - as you fall (i watch with love)  <-- lyssna på den, ni! efter 6 minuter kommer ett extraspår, det kan man också lyssna på om man känner för det, men huvudlåten är det viktigaste.

det blev för övrigt mycket fina lussekatter igår. de ska avnjutas framför luciamorgon kl. 07 imorgon bitti. det ser jag väldigt mycket fram emot.

annars händer det ovanligt lite för att vara lördag. eller, jag har ju fått respons på forskningsartikelsdiskussionen, vilket var skönt och trevligt. kommer ni ihåg vilken ångest jag hade för den uppgiften? skönt att veta att jag inte var så värdelös som jag trodde, trots allt.

tråksandra. jag återkommer när jag har något att säga.

Postat av: FOTOGRABBEN

Allt bra med dig? ;D

2009-12-12 @ 19:45:10
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: Elvira

För mig brukar det, hur pessimistiskt det än må låta, hjälpa att ha lite negativa tankar när det gäller ex. en skoluppgift. Tror att det framförallt handlar om att inte alltid ta sitt skrivande och sina åsikter på fullaste allvar, utan att för den delen misströsta sig själv.

2009-12-13 @ 00:39:09
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0