efterlyses: intervjuobjekt!

jag går, som kanske bekant, i skolan om dagarna. just nu pågår en kurs som heter stilistik. i den här kursen har jag fått uppgiften att skriva en valfri artikel ur en valfri tidskrift.
min plan är att skriva en artikel som skulle kunna platsa i musiktidningen sonic.
om någon skulle ha en idé så är ni jättevälkomna att dela med er. kanske håller du själv på med musik eller kanske spelar du i ett band? skulle du kunna tänka dig att vara med i en intervju?
keep in touch så blir jag glad, antingen genom en kommentar på bloggen eller genom ett litet mail till [email protected]

tack snälla :)


Postat av: Catharina

meh, jag tänkte ju också skriva till sonic... fast jag hade ju tänkt ta simon norrsveden eller kanske parken och hitta på en intervju.



lycka till :)

2009-02-23 @ 21:39:56
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Parkiz

Jag spelar i ett kalasbra band som heter Kraa. Skriv om oss!!

www.myspace.com/kraakraa



Tjo och tjimm!

2009-02-24 @ 10:13:04
URL: http://egosumsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0