don't they know it's the end of the world?

det är söndag. jag kom ihåg att ställa om klockan redan igår kväll, så jag känner mig faktiskt inte snuvad på någon sömn alls. ibland är jag allt lite fiffig! tycker ni inte?

idag hade jag tänkt göra så mycket. promenera, träna, städa lite mera, plugga, skriva... men jag tyckte det var mycket trevligare att ligga i sängen i min underbara beatles-tshirt och titta på ally mcbeal hela dagen. och det var faktiskt himla trevligt. jag är lite kär i ally. hon är ju så härligt knäpp!

men jag ska inte undervärdera min aktivitet denna gråa söndag. jag har faktiskt rott lite roddmaskin. 10 minuter. helt klart godkänt, med tanke på att jag lika gärna hade kunnat bestämma mig för att inte ens göra det. så kan man väl tänka nån dag i veckan? eller?

jag behövde faktiskt en sån här dag. så jag borde sluta ursäkta mig, och bara inse att det här var bra för mig. man kan vara produktiv nästa vecka istället. man får faktiskt göra så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0