earth hour

idag har jag varit en riktigt duktig sandra. jag har gått en lång promenad alldeles själv, jag har handlat mat (alla som känner mig vet hur dålig jag är på att äta när jag är själv) och så har jag diskat och städat lägenheten någorlunda. det känns bra.

ikväll är det earth hour. ett jäkla påhitt egentligen, för egentligen ska man ju alltid tänka på att inte ha igång en massa onödiga lampor och el. jag har inte haft en enda lampa tänd på hela dagen. har det inte nu heller, trots att det börjar mörkna.

men samtidigt är ju alla initiativ, för att göra människor lite miljövänligare, bra. så jag spelar väl med i det här märkliga påhittet trots allt. jag ska göra i ordning maten så att jag har den klar kl. 20.30, och så har jag vimsat runt i lägenheten och letat efter tändare hela eftermiddagen, så jag ska tända värmeljus och bara vara, helt själv.  kanske spela lite gitarr och försöka skriva. kan nog bli nyttigt för mig att omfamna ensamheten lite.



bilden togs nån gång på hösten 2006.

Postat av: Nina

Hejsan Sandra, hoppas det är bra med dig. Det låter som om du har haft en lugn och trevlig lördag iaf. :) Jag måste få höra dej spela gitarr någon gång.. för jag gissar att du är riktigt duktigt på det! ;) Hur länge har du spelat? Tack ännu en gång för att du hittade tid att ta dig till mitt lilla tårtkalas i torsdags trots din 4årsdag med pojkvännen. björnkram

2009-03-28 @ 20:19:22
URL: http://bynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0