if i don't update my blog today, someone i love will die

på fredag ska jag och jesper åka till stockholm och se hello saferide på tyrol, gröna lund. ska bli underbart kul! jag såg henne live precis i början av hennes karriär, innan hon blivit stor alls. det var på kulturkammaren i norrköping, jag stod längst fram och de få som stod i publiken var jättetråkiga. hoppas på lite bättre publik den här gången!
efter spelningen fick jag en skiva signerad av henne och jag sa att det var det bästa jag hade hört och hon kramade mig utan att jag ens hade bett om det. hon är så söt, annika.




i will not sleep until i've counted to 200 three times
i will not sleep until my pencils lie in a straight line


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0