jag förstår bara det som är vårt

det blev en trevlig eftermiddag hos födelsedagsnina. fin tårta och jättegoda chipsliknande saker, fotostund och bara allmän trivsel. måste dock tillkännage att bussresan hem till västerås var en plåga - illamåendet som uppstod har fortfarande inte riktigt gått över. fy.

årsdagen till ära så har jag tänkt dela med mig av min och jespers låt. en av dem. det finns rätt många, det blir lätt så när två musiknördar blir tillsammans. men vi brukar väl räkna den här som "vår".



(som blivande textdesigner är jag dock sjukt irriterad på alla stavfel. är inte heller överdrivet förtjust i att människan som skrivit ner texten verkar ha gjort det som en hyllning till ätstörningar. men det kanske inte ens var avsikten, så det kan man ju ignorera om man vill.)

Postat av: Denise

Tack så mycket!

Haha ja, han har börjat med " om inte jag får göra det så tänker jag göra (hittar på nåt illdåd) "



:)

2009-03-27 @ 14:14:17
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0