kill hollywood me

nu har han åkt. kvar lämnade han bara kyla: en kall lägenhet i ett kallt och blåsigt västerås. och en kakburk som jag inte kommer kunna låta bli, vilket kommer resultera i viktuppgång. dålig stil av honom, tycker ni inte?

nåja. jag ska försöka utnyttja ensamheten till att vara lite kreativ. skriva och spela gitarr står högt upp på prioriteringslistan. likaså städning och träning. och plugg. ni ser, jag kommer ha fullt upp!

ikväll ska jag försöka masa mig iväg till ida&jonathan. om jag kan sluta frysa nån gång. tveksamt.


Postat av: Denise

Sv: haha ja det kanske har något att göra med England ;)



Nejmen min dator har alltid hållit på så. Ibland när man startar den bestämmer den sig för att stänga av sig så då får man springa till Data-Stefan så fixar han allting :p hhaha

2009-03-27 @ 14:31:24
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0