smiling underneath

sitter och lyssnar på ani difrancos senaste album - red letter year. har inte bestämt mig för vad jag tycker än. det är lite sjukt att jag inte lyssnat på det förrän nu, för jag tror det var några månader sen det släpptes? men jag har helt enkelt inte haft en tanke på det. hon är ju en av mina absoluta favoriter, men jag glömmer bort henne ibland. konstigt att det kan bli så.

nu är i alla fall jesper äntligen hemma igen, så nu är allt back to normal. vi har promenerat och ätit en gryta som vi fick av jespers mamma. den var god. det är faktiskt ganska skönt att han är tillbaka.

har suttit halva kvällen och försökt leta efter englandssvenskar i cheltenham-området, men jag lyckas inte riktigt hitta någon. tråkigt. det blir nog riktigt ensamt om jag inte hittar någon att umgås med.

imorgon ska jag träffa gruppen och trixa med grupparbetet. får se hur det går.

sovdags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0