there's something wrong with me, i'm a cuckoo

den här helgen blev en riktig ensamhelg för min del. jesper fick jobb i norberg igår, vilket betyder att jag lämnas i min ensamhet ända tills på söndag. lite ensamt och jobbigt. då behöver man en riktig gladlåt för att bli glad igen. se vilken tur att det finns musik vid såna tillfällen!

känner mig faktiskt lite gladare efter en lyssning på den här låten, hoppas att ni också blir det! det är billie the vision & the dancers som har gjort en cover på en belle & sebastian-låt. originalet är nog kanske bättre egentligen, men det gör ingenting. jag blir glad ändå.


billie the vision & the dancers - i'm a cuckoo


Postat av: Anonym

hej!

snubblade in på din blogg på nåt sätt nyss. fick ett infall att skriva till dig, berömma dig för fin blogg och grym musiksmak.

det var typ allt jag ville säga...

nej just det! kul att höra den här covern på i'm a cuckoo. den var bra men man saknar ju stuart murdochs röst!



förlåt eller varsegod, jag vet- jag är en främling.

tack, tack

2009-03-17 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0