va sa?

jag verkar vara ungefär den enda som inte bryr mig ett skvatt om melodifestivalen. har inte tittat på en enda deltävling och inte finalen heller för den delen. känner mig rätt stolt, i ärlighetens namn. tidigare år har jag tittat på det, mest för att kunna hänga med i folks diskussioner och inte känna mig som en utböling mitt bland alla schlagertokiga människor. men jag har insett mer och mer att... varför ska jag känna mig utanför för att jag inte förstår det underhållande i skitmusik och pinsamma människor som vältrar sig i sin narcissism? jag stödjer inte fenomenet helt enkelt, jag kanske gjorde det en gång i tiden, men tävlingen har ju helt förlorat sitt syfte. nu är det bara pinsamt. och jag tänker inte skämmas för att jag tycker så.

Postat av: M i c k a

jag håller med dig på varenda punkt där. melodifestivalen är överskattat skit, litegran som alla hjärtans dag. ett stort pengaprojekt är vad det är. och det är inte schlager längre heller. jag vet inte vad det är, men skit är det :P

2009-03-15 @ 03:12:25
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Catharina

jag började kolla för att jag inte hade nåtvettigare att göra, och sen var ju lasse lindh med, så då måste man ju kolla. sen var jag ju inne i det och var tvungen att fortsätta... jag har inte sett annat än finalen de senaste åren, vilket var smart. då vet man inte att de är de sämsta som gått vidare..

2009-03-15 @ 15:20:22
URL: http://ancawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0