wednesday morning 3 am

det var inte så fasansfullt att gå upp tidigare trots allt. jag och ida åkte med tidiga bussen till eskilstuna och åt frukost på mcdonalds. sen blev det föreläsning om synen och hur vi uppfattar färger. det var nog intressant, men vid det här laget insåg min kropp att den hade varit igång lite längre än vad som är normalt för den vid den här tiden på dygnet, och då blev det genast lite knepigt att hålla sig vaken och fokuserad.

när föreläsningen var slut blev det buss tillbaka till västerås där jag, ida, jesper och jonathan unnade oss lite lyxlunch på café gränden. paninitallrik, det gillar vi! jag har stora planer på att göra mig av med den igen, med hjälp av en promenad i solskenet. låter inte helt fel va?

medan jag promenerar så kan ni ju roa er med att lyssna på den här våriga gladlåten:



visst blir man glad?

Postat av: Catharina

Irene! underbart! :D

2009-03-25 @ 16:06:37
URL: http://ancawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0