de gator som jag gått tar mig längre bort

dagens bästa: alf. svensk pop från skåne när den är som bäst.

när jag irriterar mig på människor så finns det bara en medicin: fysisk ansträngning i någon form. långpromenad blev det idag. det var grått och tråkigt, men skönt för huvudet. 

hur kvällen kommer se ut är än så länge oklart. hur det än blir så kommer det bli mysigt. lördagar är bland det bästa som finns.

du är du är
sommaren som försvann
jag är jag är
kvar i ett vinterland
 

Postat av: Celine

Långpromenader är skönt om man vill rensa huvudet. Kickboxning är bra om man är arg. Haha.



Ska du på Adam Green btw? Åh vad jag vill och vad jag hatar åldersgränser.

2009-11-07 @ 20:56:01
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Elvira

Lyssnade mycket på Alf ett tag. Nu har jag inte gjort det på ett par år.

Fysisk ansträngning är väldigt bra medicin mot ilska. Önskar att jag hade en boxningssäck som jag kunde banka på varje gång irritationen slår till.

2009-11-09 @ 01:06:49
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0