you are on my list.

alla gör samma lista, och eftersom jag tycks falla för grupptrycket (åtminstone när marina är inblandad) så ska jag också göra den. ha!

var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?



pepperland. eller london. men det är så tippat!

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?



liv tyler. för att hon är så snygg och för att hon fick pussas med viggo.

vilken egenskap önskar du att du besatt?



talets gåva. (jag kan avsky hitler av hela mitt hjärta, men den jäveln besatt verkligen talets gåva.)

i vilken färg är ditt drömhus målat i?



får man lägga upp en bild på ett rosa slott eller är det för fånigt?

vilket namn är det vackraste du vet?


doris.

vilket är det bästa ordet som finns?



imagine.

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?



skriva en bok. helst en riktig bestseller så att jag inte behöver leva pennyless writer-liv.

vilken saga är din absoluta favorit?



peter pan. tänk er en saga som innehåller både london, flygförmåga och neverland. det är ju bara för perfekt!

om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?



grillat kött med grönsaker.

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?



svart.

Om du bara fick lov att lyssna på en enda låt i resten av ditt liv vilken skulle du välja?

here comes the sun. såklart!

om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?



the notebook. för att det är en av de vackraste kärlekshistorierna någonsin.

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?


detta. bara för att det är en av de roligaste serierna någonsin.

vilket språk är det vackraste du vet?
brittisk engelska. såklart!

vilket bok ligger på ditt nattduksbord just nu?



jag vet vad herr fundberg skulle säga, men jag råkar gilla korta kapitel med cliffhangers, okej? framför allt är det väl de små kluriga faktadelarna som gör det!

vilken årstid tycker du allra bäst om?



sommaren. såklart!

Postat av: Elvira

Frasier åh Frasier. Har älskat den serien sedan barnsben.

2009-11-07 @ 01:21:57
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0