flyg du fula november, flyg

det blev en dag av hemmaplugg idag. eller, det var tanken åtminstone. men gråvädret och tröttheten hade visst helt andra planer för mig. det blev i alla fall ungefär en sida skrivet, får ta itu med resten imorgon.

det där med motivation är så fruktansvärt svårt den här tiden på året. sängen är alltid bra mycket mer lockande än kurslitteraturen och ögonlocken verkar sätta sig i ett permanent viloläge. men om två veckor är november över i alla fall. det är alltid något.

jag är ändå ganska glad för det mesta.
omänskligt trött, jovisst. men höstdeppig? näe.
det är ju fantastiskt!

Postat av: Linda

Omänskligt trött? Jag är med dig!

2009-11-16 @ 22:22:18
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Elvira

Den största nackdelen med höst- och vintermånaderna är tyvärr den konstanta tröttheten som infinner sig i kropp och huvud. Själv längtar jag efter skola och efter att ha en motivation att gå upp. Nu tycks kroppen vara inställd på permanent viloläge.

2009-11-16 @ 22:40:56
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0