gråvita skyar, tandläkarväder

dagen har hittills mest bestått av exjobbsläsning, 9:e säsongen av friends samt gårdagens lasagne. man skulle kunna tro att gråvädret vore tillräckligt för att slå ner mitt goda humör, men av någon anledning håller det i sig. nu ska jag läsa lite i dan browns nya. den förlorade symbolen. kanske några skedar ben&jerrys på det också. och nej, jag tänker inte skämmas ett dugg! :)



UPDATE!

första snön har fallit och den var... blöt.
nedvärderande kommentarer gör mig ledsen
OCH
jag är inte ett dugg pepp på gruppdiskussion imorgon.

men det är väl inget som inte lite gilmore girls kan råda bot på.
och nej, jag tänker inte skämmas för det heller. sådetså!


Postat av: Elvira

B&J's glass älskar jag. Speciellt den som i princip bara består av massor av choklad. Och det är förmodligen den enda glassen jag gillar. Är laktosintolerant så det blir inte glass särskilt ofta, men blir det något blir det B&J's.

2009-11-07 @ 01:16:42
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0