heaven knows i'm miserable now

jag sitter i en ovanligt spänd sittställning med ovanligt rak rygg (till och med för att vara jag) med en handduk under håret och fasar inför att tvätta ur färgen ur håret. idag har jag nämligen försökt färga mitt hopplösa hår alldeles själv för första gången, med minimal hjälp från jesper, vilket inte riktigt räknas eftersom han är ungefär lika dålig på det här som jag själv. jag har en jobbig känsla av att det inte blev bra. alls. men det återstår väl att se.

annars är jag inte alls särskilt miserable. inte än i alla fall. kanske senare, om det visar sig att min utväxt blir typ.. blå. men annars är jag ganska glad. det blir luciatåg i stockholm i år också, fick jag veta nyss! yeih! längtar!

Postat av: Elvira

Jag fasar inför den dagen då jag tvingas färga mitt hår själv för första gången. Haha :) Mamma har hjälpt mig med det i alla år och hon är den enda jag litar på som får röra mitt hår (har dåliga erfarenheter av att gå iväg till frisörer).

2009-11-12 @ 14:52:51
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0