oh.

kursen är slut och jag klarade något som jag aldrig trodde att jag skulle klara av. jag känner mig sjukt stolt och glad nu. vad jag får för betyg spelar faktiskt ingen roll - huvudsaken är att jag fixade det. på måndag är det ny kurs: typografi och layout. känner på mig att det blir intressant.

nu sitter jag och lyssnar på tisdagens luciarep och försöker lära mig texten till alla verserna av deck the halls. jag förstår inte att det är första gången jag sjunger den. musikklassbarn som jag är. märkligt, det där.

och som avslutning på denna lägesrapport: min nacke är fortfarande handikappad. för er som ville veta.

Postat av: Marina

sv: jag tycker inte illa om jacob efter böckerna, visst han är lätt störd men jag tycker även att han är mysig. Edward därimot, han är så störig! jag orkar inte med honom och jag tycker inte att deras känslor verkar så äkta, inte i filmen. visst "åh jag vill dö när du inte lever blablabla" då älskar man varandra. men jag ser inte kärleken i att stå mitt emot varandra, stirra ner i marken och andas. det blir bara krystat. nejtack.

go team jacob as warewolf! haha

2009-11-27 @ 15:24:29
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0