one last remark

den här helgen har präglats av.. lasagne. gottgott.

gårdagen blev mysig hemma hos ida&jonathan (lasagne #1) och idag blev det mysigt hemma hos ann&sven (lasagne #2). därifrån fick vi även med oss lite kladdkaka och en jäkla massa äppelmos. ja herregud, bortskämd är vad man blir.

jag har inte så mycket vettigt att säga idag känner jag. jag tar det ganska lugnt, lyssnar på sambassadeur, läser forskningsartiklar om retorik inom marknadsföring, på engelska, och njuter faktiskt litegrann. tänk att en grå söndag kan vara så rogivande. det måste vara något fel på mig.


Postat av: Elvira

Lasagne är riktigt, riktigt gott. Som laktosintolerant kan jag tyvärr inte käka det allt för ofta. Hade förövrigt en söndag som var väldigt lugn och rogivande. Jag blev väldigt konfunderad eftersom jag och söndagar inte brukar vara den bästa kombinationen.

2009-11-16 @ 00:28:13
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0