put on your dancing shoes

stockholm var fint. the shadows var grymma, framförallt hank marvin. cliff richard var gammal men dansade ändå runt i glitterkavaj och silverskor och sjöng för full hals. coolt! 

idag har vi umgåtts lite med syster, varit i världens mysigaste 50-tals-retro-affär sivletto (lyckostund #1) och därefter har jag och jesper mest traskat runt i fina soliga stockholm. när man knappt sett solen på en månad så finns det inga ord för att beskriva lyckan man känner när den skiner en hel dag. (lyckostund #2)

och dagens... TREDJE lyckostund: jag hittade taxi barsthe english shop! åh, vad jag har saknat taxi bars sedan jag åkte hem från england. jag har letat överallt efter såna, och idag hittade jag dem! helt sanslöst! dyrt och onyttigt, men såå värt det.

nu ska jag försöka planera veckan som kommer. jäklar vad stressigt det kommer att bli.. men det ska gå. det brukar det ju göra.


Postat av: Emma

sv: ohhja, så sjukt bra låt, den träffar rakt in.

Låter som en helnajs helg btw! :D

2009-11-22 @ 18:59:25
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0