throwing paper planes to clear my head

idag har sandra:

- skrivit klart och skickat in forskningsartikelsdiskussion (långt ord!)
- ätit godis för motivationens skull (och det var helt klart värt det!)
- promenerat ner på stan och fixat presenter till mor&syster

och tro det eller ej, men jag har sett blå himmel idag! den försvann igen ganska snabbt, men jag vet att den finns där uppe nånstans. det finns hopp om en vårdag i november, trots allt. det gjorde mig lycklig.

nu blir det nog lite gilmore girls och kanskekanske en kvällspromenad senare, om jag orkar.

det här kan man förresten inte bli annat än lycklig av:



Postat av: Elvira

Som ett Zooey-fan är det förmodligen ingen överraskning att jag är tokkär i SHe & Him och deras musik. Vet inte hur många ggr jag har lyssnat på Volume 1.

2009-11-18 @ 21:39:22
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: ALICE

oh vad fin

2009-11-24 @ 18:09:16
URL: http://ecilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0