you, who stole my solitude

håret blev inte blått. alltså är jag glad. helt okej för att vara första försöket. yes.

och ja, moa har helt rätt i sin iakttagelse gällande the ark-inlägget. bottleneck barbiturate är också en sån där bortglömd genialisk låt. hur går det egentligen till när man glömmer bort de där låtarna som betydde något en gång i tiden? det borde ju inte gå!


annars? nä. den här dagen hade man faktiskt kunnat slänga i soptunnan. vettiga saker sker aldrig på tisdagar, kan vi konstatera. morgondagen lär bjuda på mer vettigheter. kanske inget som är intressant för er stackars läsare, men kanske för mig. om jag har tur.


Postat av: Marina

Jag tycker det mesta du skriver är väldigt intressant! :) och tur att håret inte blev blått! (men det hade vart rätt koolt ändå ;))

Moa kommer på lördag och jag dör av längtan! (vi ska gå på "beatleskonsert" med 2 coverband it will be awesome! :D) & det får mig att tänka på, vilken helg skulle Jesper vara borta? Jag måste börja tjata på mina föräldrar! ^^ saknar dig! (pratvis alltså, men jag vet att du förstår. och -- förlåt! <3

2009-11-11 @ 16:21:17
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0