My sweater is itching, my shoes are too small

Jag köpte nya Converseskor idag. Helvita. Nya skor behövdes och jag har velat ha sådana länge. Så idag tänkte jag: "Screw you, plånboken, jag får väl lära mig att äta kålsoppa" och så köpte jag dem. Jag älskar dem. Men en liten del av mig rodnar en aning när jag flanerar runt på stan med dem. Kommer på mig själv med att tänka att det är ju inte så himla rock'n roll med självlysande skor. Men det lilla problemet är nog snart ur världen, om jag känner mig själv rätt.


(Nya skor och en Videung. Mer kan man knappast begära.)


Postat av: sanna

jag glömmer aldrig när jag köpte mina converse och jag ville inte att alla skulle titta på dem så jag gick i grusgator en hel dag för att dem skulle se använda ut :P haha!

2011-04-27 @ 08:15:03
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0