Tisdag, elände och köttbullar

Vide är sjuk och det mesta är ganska eländigt. Synd om honom och synd om hans mor som inte kan se sin son sjuk utan att bli alldeles gråtig och panikslagen.
Prutt på världen.

(Men Emma är finast och har bjudit på köttbullar på nya Ikea och hon och lille Harry har varit allmänt bra och mysiga, så den här dagen fick sig ett par solglimtar ändå. Tur det. Tack finaste!)

Postat av: Killmamman

hoppas lillen kryar på sig!

2011-04-20 @ 08:09:59
URL: http://killmamman.wordpress.com/
Postat av: Anja

Och det är bara början har jag hört. En kompis skrev på sin FB-wall att kidsen ska vara sjuka så där 10-15 ggr/år när de är så små. Hon har en ettåring som har varit sjuk mer eller mindre konstant under de senaste 3 mån. Men de klarar det rätt bra ändå. Jag är helt död o sängliggande så fort jag har lite feber men när man är liten är det kanske ändå lite lättare. Hoppas jag! Krya på dig Vide!

2011-04-20 @ 21:35:25
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0