always taking a bite, it's such a gorgeous sight to see you eat in the middle of the night



Varm dryck - te. eller kaffe. eller varm choklad. beroende på humör helt enkelt.
Kall dryck - kylskåpskallt vatten eller coca cola.
Alkoholhaltig dryck - vin.
Drink - jag gillar inte drinkar. men cosmopolitan har ett visst sentimentalvärde.
Pålägg - leverpastej och saltgurka. mmm. fast det händer sällan.
Grönsak - broccoli.
Frukt - vindruvor eller satsumas.
Bär - jordgubbar.
Krydda - curry! fast det är väl en kryddblandning i och för sig.
Godis - amningscraving: ahlgrens bilar och marabou mjölkchoklad.
Snacks - vanliga lättsaltade chips. eller popcorn.
Choklad - marabou mjölkchoklad. alternativt nånting med marsipan i.
Ost - alla typer av dessertostar. annars gillar jag fetaost. och cheddar.
Kött - nötkött eller kyckling.
Sallad - vanlig hederlig. det spelar inte så stor roll.
Tårta - tårta är inte min grej. men jag äter gärna marsipanen på prinsesstårtan.
Bakverk - vaniljmunkar!
Sås - jespers rödvinssås.
Glass - mjukglass, ben&jerrys, piggelin.
Snabbmat - burger king! eller spicy hot.
Flingor - special k red berries. eller frosties, när man får vara onyttig.
Pizza - chicken special från arpa
Naturgodis/Nötter - pistagenötter
Soppa - potatis & purjolök
Utländskt kök - grekiskt eller asiatiskt
Halstabletter/Tuggummi - extras tuggummin med honungssmak är fint!
Äter inte - nougat. annars kommer jag inte på något såhär på rak arm.

listan snodde jag från elvira.

Postat av: Elvira

Kul att det är någon mer än jag som aldrig varit så förtjust i tårta. När jag var liten och gick på kalas tyckte alltid de andra att jag var konstigt just för det. Dock gjorde det att jag fick en extra bulle eller två, så jag led aldrig så mycket av det. :)

2011-01-19 @ 19:13:25
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

hehe det var det dom gjorde och det tyckte jag var så fint :)

Vad bra den nya designen blev!

2011-01-19 @ 20:54:36
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: fifi

Mmm, en matlista, ännu mer att bli sugen på! Jag har klämt i min tre toast, samt en rejäl laddning milkshake nu ikväll, känner mig inte helt nöjd än…

2011-01-19 @ 21:24:20
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0