ett vykort ifrån längesen, då framtiden var vår

här sitter jag med träningsvärken from hell och stör mig på att det inte var så roligt att titta på handboll idag. himla fransoser. men livet går väl vidare, antar jag.

någonting som ÄR roligt: att äta alldeles för mycket äckligt gelégodis (det är en fin balansgång det där, är det gott eller äckligt? jag kan aldrig bestämma mig. men illamåendet borde väl tala för det sistnämnda) och skriva långa mail. så det har jag gjort idag. och vide har fått påhälsning av sin farmor. han var minst sagt skeptisk till en början, men efterhand insåg han väl att hon inte var så ruskigt farlig trots allt. tur det!


Postat av: Fifi

Jag tycker om att äta riktigt mycket chips. Förr mådde jag illa av det, men nu för tiden kan jag äta hur mycket som helst.

2011-01-29 @ 16:16:15
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0