i need a fix 'cause i'm going down

idag har vi varit och 3-månadersvaccinerat vide. det var vidrigt. att se hur hans ansiktsuttryck skiftade från glatt nyfiket till förtvivlat när han kände smärtan... jag vet inte vem det var mest synd om egentligen - vide som blev stucken i båda låren eller hans stackars mamma som var tvungen att titta på. ajaj mitt hjärta! jag känner mig fortfarande lite gråtfärdig. hoppas åtminstone att han slipper biverkningar.

annars har jag bestämt mig för att jag minsann ska äta kebab ikväll. på en onsdag. så får man göra ibland.


Postat av: Emma

Haha vi verkar gilla mycket samma i klädsmak till grabbsen. Det är bra det.. Den bästa smaken liksom ;)

Aw stackars Vide! Ser itne fram emot när Harry ska gå den. Usch!

2011-01-06 @ 10:02:35
URL: http://yourcupoftea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0