en gym-historia

dagens gym-upplevelse var verkligen just det - en upplevelse.
till att börja med gick jag dit med jespers syster som måste vara den mest vältränade människan jag känner. där ramlade jag in med mina överflödiga gravidkilon och obefintliga muskler och brevid henne såg jag nog ännu mer otränad ut än jag egentligen är. dessutom envisades hon med att ställa sig bland muskelknuttarna längst bak vid vikterna. hej&hå, sandra och hennes klenisarmar liksom. vadgörjaghär vadgörjaghär? till slut skämdes jag så mycket över min egen klenhet att jag helt sonika bestämde mig för att larva mig borta vid crosstrainern tills hon kände sig klar. menmen. sunny side up: benstyrkan var det väl inget större fel på i alla fall.

jäkla märkligt fenomen, det där med gym. kanske ger jag det ett par chanser till. men jag tror att jag kanske egentligen borde hålla mig till den gamla vanliga friskisjympan. säkrast så.

Postat av: Fifi

Jag började gilla gymmet först när jag kände att jag var i hyfsat bra form, innan dess hade jag svårt att motivera mig där inne, kände mig mest dum och höll mig därför till jympan. Det kändes säkrast.

2011-01-28 @ 13:46:42
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Ida

Nu har jag skickat mail till dig, hundra år senare, men bättre sent än aldrig eller hur? Och dessutom så tycker jag att det är en jättebra idé att mailväxla. Jag tror också att det kan vara bra för oss och jag tror verkligen att jag behöver det just nu.

2011-01-28 @ 15:12:38
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Anja

Haha, kan inte annat än instämma! Gym alltså, helvetet på jorden för min del. Men, som tur är så har vi ett här i huset och man kan träna alldeles själv. Ska köpa medlemskortet snart så jag får komma igång lite i alla fall.



Och förresten, klart du kan få receptet. Världens enklaste muffins lixom =) Ska lägga upp det i bloggen!

2011-01-28 @ 17:01:02
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: Elvira

Själv har jag aldrig varit mycket för varken gym eller aerobikspass - oavsett vad det gäller slutar det alltid med att jag känner mig otränad. Jag föredrar en hederlig promenad/joggingtur eller ett rejält boxercise istället.

2011-01-28 @ 19:02:01
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0