vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut

kärlek är inte alls ett brev skickat tusen gånger.
ett brev skickat tusen gånger tyder mer på att du är besatt och fantasilös.

kärlek är en fruktsallad på sängen till en sjukling.
kärlek är ett tandlöst bebisleende,
(ett leende som når ögonen på ett sätt som ingen vuxen människas leende gör.)
kärlek är det jag lever i, lever med, lever för.

kärlek är allt du inte vet något om.


Postat av: M.

Precis så! Jag accpeteras allas åsikter så länge de har en åsikt och har grund för den, vare sig den är blå, röd eller mittemellan.

Jo, vi håller säkert med varandra i mycket tror jag, och i grunden är ju det politik handlar om, man vill nå sitt idealsamhälle det är mest vägen dit som skiljer. Visst skiljer sig synen på samhället lite grann också. Men vare sig man är sosse, moderat eller något annat så vill man underlätta och göra det bra för människan. Och som sagt har jag inget problem med att andra inte tycker som jag, så länge de kan berätta varför de tycker som de gör!



Gud vad det känns som jag ordbajsar. Lite för sent på kvällen att få ur sig något vettigt, men hoppas du hängde med lite i alla fall!

2011-01-11 @ 23:51:40
URL: http://intelikabra.blogg.se/
Postat av: Fifi

Vilken fin beskrivning av kärlek!



Jag promenerade jättemycket i höstas, men nu är det så halt, så det känns itne alls lockande att gå ut över huvud taget. Hoppas det blir vår snart så jag kan promenera mer mot slutet, då orkar jag kanske inte träna.

2011-01-12 @ 11:23:22
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: lisette A

Najs blogg!

Gillar headern!




Själv är jag en kvinnlig musiker/låtskrivare/producent/konstnär som driver en blogg där man kan följa min väg upp i musikbranschen med olika knep!


Kika in vetja! :)


Ha en finfin dag!

2011-01-12 @ 13:22:34
URL: http://lisetteskriver.blogspot.com
Postat av: lisette A

SV: Åh, vad glad jag blir! Tack så mycket! :)

2011-01-12 @ 14:11:20
URL: http://lisetteskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0