Luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj



Livet i korthet:

- Jag hade glömt att det finns något som i folkmun kallas sommarvärme. Här. I Sverige. Där större delen av året präglas av snökaos. Ganska trevligt att bli påmind dock.
- Knästrumpor och blommiga klänningar gör mig glad.
- Min son gillar att vända kepsen på sniskan.
- Jag har försökt säga åt honom att det är töntigt.
- Han lyssnar inte.
- Kylskåpskallt vatten. I blåtonade flaskor. Med kondens. Oh, the flashbacks...
- Jespers fisksoppa är att dö för.
- Någon dag ska jag försöka bli frisk från mitt colaberoende. Inte idag dock.
- Jag gick förbi högskolan och insåg att jag vill börja plugga. På momangen.
- I'm from Barcelonas nya album är sommar. Och mycket bättre än det förra.
- Jag får panik på att blogg.se alltid ska ta hundra år på sig att publicera mina inlägg nuförtiden. Snart skiter jag i detta och börjar om på nytt på blogger eller wordpress istället. Klåpare.
- Tråkigare sammanfattning än denna får man leta efter.

Postat av: Anja

Vilket härligt inlägg! Och vilken fin klänning!!! I love it! Ni ser verkligen så där najsigt somriga ut.



Så du har också haft problem med blogg.se? Jag funderar också på att byta nu, känns rätt så oseriöst från deras sida måste jag säga. Trist.

2011-05-11 @ 12:37:47
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Fin sammanfattning och urfin klänning!

blogg.se kan gå och gräva ner sig eller nåt tycker jag.

och hipp hurra jag har ny dator!

kram

2011-05-11 @ 22:06:49
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: fifi

Vad somrig och fin du var!

Jag vill alltid ha blommiga klänningar när sommaren börjar närma sig!

2011-05-12 @ 09:58:14
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: alfamamma

Jag har fått för mig att man MÅSTE ha någon form av last, eller beroende. Något att kunna trösta och belöna sig med.



Slutade röka när jag blev gravid och har också börjat rågilla Coca Cola. Men: ONYTTIGHETEN. Är ju bara socker! Trösten: juice är lika onyttigt fast det känns nyttigare. Så man slipper ju lura sig själv i all fall! tänker positivt

2011-05-13 @ 00:21:34
URL: http://alfamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0